S skrbno načrtovanimi gibalnimi aktivnostmi (individualnimi, skupinskimi) lahko omilimo učne težave otrok, saj temeljijo na strategijah, s katerimi lahko izboljšujemo koncentracijo, dosegamo aktivno pozornost, ki je posledično rezultat pozitivne motivacije za učenje. Otroci tako vzdržujejo in krepijo zbranost med poukom, uravnavajo desno in levo možgansko hemisfero. V našem programu bomo izvajali gibalne aktivnosti za izboljšanje pozornosti, koncentracije, zbranosti pri učenju, ki bodo namenjene mlajšim otrokom (6–9 let). Gibalne vaje za koncentracijo pri učenju se bodo izvajale po različnih težavnostnih stopnjah in bodo vključevale: - premagovanje fizičnih ovir z uporabo rekvizitov, didaktičnih pripomočkov, kot so: skrinje, klopi, blazine, vrvice, žoge, žogice, baloni, palice, uteži, geometrijski liki, telesa ...; - vaje za koordinacijo gibov, gibalne vaje Brain Gyma (za usklajeno delovanje obeh možganskih hemisfer in učinkovito pripravo na učenje); - vaje za ravnotežje, ki pomagajo pri vsakdanjih opravilih; - družabne igre (odzivne igre, poskočne igre, igre spomina ...); - urjenje spretnosti poslušanja z izvajanjem ritmičnih vaj, plesnih gibov in s pravljičnim utrinkom (pomanjkljiva koncentracija, pozornost je povezana s slušnim zaznavanjem). Vodi: mag. Antonija Krajnčič